tirsdag den 16. marts 2010

Lidt musik

AT-synopsis suger langsomt livsglæden ud af mig for tiden. Derfor er jeg heller ikke ligefrem overskuds-blogger i disse dage, da den synopsis meget gerne må komme ud af mit liv! Men synes da ikke, at i skal snydes for et indlæg fra min side i dag, også selvom det bare er et stykke musik. Det musik jeg har valgt i dag er noget, som jeg dyrker meget for tiden, nemlig techno. Eller vi er ihvertfald derovreaf genremæssigt. Det er Function jeg snakker om. Function, som i øvrigt er at finde på pladeselskabet Sandwell District, hvor en række af mine yndlingskunstnere også er at finde: Kalon, Silent Servaint og Female. Lækker, lækker musik, som altid får mig i et godt humør og giver mig mod på at danse. Nogen vil måske mene, at det for ensormigt, but that's how i like it! Nå, ellers så synes jeg, at Function virkelig er værd at tjekke ud og høre. Især numre som Burn, som jeg her linker til, Anticipation og Reykjavik er bestemt værd at tage at lytte til. Det var nok fra min side for i dag. Fortsat god aften og god lyttelyst.
ps. Spil højt !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar